چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 1093338
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
تکاب

حوزه/ امام جمعه تکاب گفت: عید غدیر محور وحدت مسلمین و بزرگترین عید جهان اسلام است و شایسته است مسئولین ضمن تقویت جریان‌های مردمی امکانات خود را برای برگزاری هر چه باشکوهتر برگزار شدن این اعیاد بسیج کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه تکاب امروز در جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های دهه امامت و ولایت در شهرستان تکاب، با تأکید بر لزوم مردمی سازی جریان‌های دینی خصوصا غدیر اظهار داشت: عید غدیر محور وحدت مسلمین و بزرگترین عید جهان اسلام است و شایسته است مسئولین ضمن تقویت جریان‌های مردمی، امکانات خود را برای برگزاری هر چه باشکوهتر برگزار شدن این اعیاد بسیج کنند.

امام جمعه تکاب خاطرنشان کرد: آنچه که در ایام غدیر حائز اهمیت است، در کنار برگزاری مراسمات جشن و شادی باید تلاش کنیم، معارف غدیر را به‌مردم خصوصا قشر جوان و نوجوان تبیین کنیم و اجازه ندهیم در اثر کوتاهی‌های خودی و تبلیغات دشمن، غدیر به فراموشی سپرده شود.

در ادامه این جلسه اسماعیل حیدری آزاد فرماندار تکاب، با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی با همکاری و هماهنگی با شهرداری و شورای شهر تلاش کنند، جشن بزرگ امامت و ولایت در اعیاد قربان تا غدیرخم در شهر تکاب باشکوه برگزار شود، اظهار کرد: لازم است در دهه ولایت و امامت کاروان‌های شادی و سرور در شهر راه اندازی شوند و اعیاد قربان و غدیرخم به نمادی از وحدت و نمایش انسجام در شهرستان تبدیل شود.

فرماندار تکاب تصریح کرد: باید آذین بندی خیابان‌ها و میادین شهر و ادارات به نحو مطلوب انجام شود و شهر تکاب در این اعیاد چهره جشن و سرور بگیرد و ادارات و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی تکاب در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی از اقدامات پراکنده پرهیز کنند و با وحدت رویه و هم افزایی در راستای تقویت نشاط اجتماعی در شهرستان عمل کنند.

برگزاری جلسات تبیین معارف غدیر و امامت در مساجد و مراکز تربیتی و فرهنگی، توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری جشن بزرگ غدیر در تکاب و برگزاری جشن‌های قربان تا غدیر در روستاهای شهرستان از جمله برنامه‌هایی است که در دهه امامت و ولایت در تکاب برگزار خواهد شد.

غدیر محور وحدت امت اسلامی است

غدیر محور وحدت امت اسلامی است

غدیر محور وحدت امت اسلامی است

غدیر محور وحدت امت اسلامی است

غدیر محور وحدت امت اسلامی است

غدیر محور وحدت امت اسلامی است

غدیر محور وحدت امت اسلامی است

انتهای خبر. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha