چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری از توقف پروژه خط آهن شیراز-بوشهر و اجرا نشدن این پروژه حیاتی برای مردم این استان گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های نمازجمعه بوشهر، اظهار داشت: اتصال به خط ریلی سراسری یکی از مطالبات جدی مردم استان بوشهر است.

وی با اشاره به کندی پروژه راه آهن بوشهر - شیراز، افزود: استان بوشهر ظرفیت های بالای در زمینه بندری دارد و برای توسعه اقتصاد کرانه ای در این استان خط ریلی نیاز است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه با وجود قول های مسئولان تاکنون اقدام عملی برای تکمیل این پروژه مهم انجام نشده است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از محل صندوق توسعه ملی اعتبار قابل توجهی برای این پروژه اختصاص داده اند و مسئولان ارشد در تهران باید این موضوع را پیگیری کنند.

وی به برگزاری آئین ازدواج آسان در سطح استان بوشهر اشاره کرد و گفت: واگذاری هزار قطعه زمین به خانواده هایی که صاحب فرزند سوم شده اند از اقدامات مهم در خصوص جوانی جمعیت است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری عنوان کرد: متولیان امر برای مقابله با پدیده شوم مواد مخدر برنامه ریزی قوی داشته باشند.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، افزود: قوه قضائیه نقش مهمی در عدالت خواهی و استقرار امنیت در جامعه دارد و شاهد تحولات بنیادین در قوه قضاییه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha