سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
کد خبر: 1095437
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
ارومیه

حوزه/ عماری گفت: امروزه کشورمان در سطحی از قدرت و شکوه قرار دارد که دشمنان همواره بیش از پیش درصدد ضربه زدن به آن هستند و لازم است همه در جهت تبیین عید غدیر خم و معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) به جهانیان اهتمام بورزیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، غلامحسین عماری امروز در جلسه هماهنگی عید غدیر که با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های فرهنگی و هنری در ایام امامت و ولایت با حضور جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی ارومیه در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عید غدیر پیام آور وحدت بین مسلمانان است و بزرگداشت عید غدیر یک تکلیف بوده و همگی بایستی در راستای باشکوتر شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه های ایام دهه ولایت بایستی منسجم و در عین حال شایسته مردم باشد، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی با تعامل و همت مضاعف می توانند برنامه هایی شاخص و در خور این دهه ثبت کنند تا علاوه بر رضایتمندی عمومی، حاوی پیام وحدت و انسجام مردمی برای جهانیان شود.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: امروزه کشورمان در سطحی از قدرت و شکوه قرار دارد که دشمنان همواره بیش از پیش درصدد ضربه زدن به آن هستند و لازم است همه در جهت تبیین عید غدیر خم و معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) به جهانیان اهتمام بورزیم و دشمنان اسلام را در این نقشه شوم شکست دهیم.

در ادامه این جلسه سرهنگ قهرمان عیوضلو فرمانده سپاه ارومیه نیز گفت: عید غدیر بزرگترین عید مسلمین است، چرا که پیامبر اکرم(ص)، رسالتش را به اتمام رسانده و با تعیین ولایت مسیر دین کامل می شود.

برگزاری جشن های خیابانی و محلی عید سعید غدیر خم، برگزاری نمایشگاه، ایستگاه های صلواتی، علم گردانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای خطبه ی غدیر خم و...از جمله برنامه های شاخص این دهه در راستای گرامیداشت عید سعید غدیر خم در سطح شهرستان ارومیه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha