چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
عید غدیر

حوزه / معاون فرهنگی_تبلیغی مدرسه علمیه الزهراء(س) بندرعباس گفت: هیئت دختران فاطمی همزمان با عید غدیر افتتاح خواهد شد.

خانم خدیجه سادات محمدی امین، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: عید غدیر، از اعیاد بزرگ شیعیان است که باید آن را بزرگ داشت و تلاش بی‌وقفه برای احیای آن کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های مدرسه علمیه الزهراء(س) بندرعباس در ایام عید غدیر، گفت: طلاب و فارغ التحصیلان این مدرسه در پایگاه‌ها، محلات و سطح شهر با همکاری مجموعه‌های مختلف، جشن و مراسم برای نکوداشت یاد و نام امیرالمومنین(ع) بر پا می‌کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهراء(س) بندرعباس، خاطرنشان کرد: در مدرسه علمیه الزهراء(س) بندرعباس در روز عید غدیر جشنی برپا است و میزبان عموم بانوان و دختران خواهیم بود.

محمدی امین خاطرنشان کرد: هیئت دختران فاطمی نیز در این عید بزرگ فعالیت‌های خود را رسماً شروع کرده و از دختران این شهر از سنین کودکی تا جوانی نام نویسی به عمل آورده و همزمان با عید بزرگ غدیر هیئت را با حضور این قشر افتتاح می‌کند.

وی یادآور شد: پویش مهرعلوی نیز با هدف کمک به فقرا، مسابقه مجازی و افطاری روز غدیر از دیگر برنامه‌های مدرسه علمیه الزهراء(س) در این ایام است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha