دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کد خبر: 1096219
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
photo_2023-07-05_11-15-40.jpg

حوزه / مدیر مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل از برپایی چندین موکب در قالب کاروان شادی غدیر در سطح شهرستان خبر داد.

شهربانو ستوده مدیر مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمنان، مسلمانان و شیعیان را هدف گرفته و اهانت می‌کنند، احیای خطبه غدیر و رساندن پیام غدیر به جامعه از رسالت اصلی بانوان طلبه است.

وی با اشاره به عمق اهمیت و جایگاه امامت و رهبری در مکتب اسلام، گفت: تلاش پیامبر اکرم(ص) در تبیین پیام غدیر در بین امت اسلام و شناساندن جانشین بعد از خود، ما را برای شناخت هر چه بیشتر و تبیین مسئله امامت ترغیب کرده است.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل، یادآور شد: با همکاری مجموعه‌های فرهنگی اردبیل، در خیابان فلسطین منتهی به حوزه علمیه خواهران تعداد ۶ موکب در قالب کاروان شادی پیش‌بینی شده است.

ستوده با اشاره به زمان فعالیت و مکان این موکب‌ها، اظهار کرد: موکب‌ها از عصر روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه به مدت سه روز فعال و تا شب به مردم خدمات فرهنگی و مذهبی ارائه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ غدیر در موکب‌ها و حسینیه مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س)، پخش شیرینی و شربت، اهدای بسته‌های فرهنگی به نوجوانان، برپایی غرفه عفاف و حجاب و پاسخگویی به شبهات و مشاوره دینی توسط بانوان طلبه، طبخ و توزیع غذا از برنامه‌های دیگر "کاروان شادی غدیر" است.

برگزاری "کاروان شادی غدیر" در اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha