دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه بخش کاکی با اشاره به اینکه گسترش شبکه‌های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار یکی از مهم‌ترین جنبه‌های تحقق عدالت در کشور است، گفت: استفاده از نیروی انسانی متخصص و همچنین نیروی اداری و پشتیبانی برمبنای رعایت استانداردهای بیمارستان محلی و ملاحظات جمعیتی مهاجر منطقه و توجه بیشتر به انتظارات مردم بخش کاکی در زمینه ارتقاء خدمات بهداشت و درمان از ضرورت‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی عصر امروز در نشست با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خواستار تسریع در حل مسائل اساسی بیمارستان خیر ساز محلی کاکی شد.

وی با اشاره به اینکه گسترش شبکه‌های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار یکی از مهم‌ترین جنبه‌های تحقق عدالت در کشور است، اظهار داشت: استفاده از نیروی انسانی متخصص و همچنین نیروی اداری و پشتیبانی برمبنای رعایت استانداردهای بیمارستان محلی و ملاحظات جمعیتی مهاجر منطقه و توجه بیشتر به انتظارات مردم بخش کاکی در زمینه ارتقاء خدمات بهداشت و درمان از ضرورت‌هاست.

امام جمعه کاکی، از خیر نیک اندیشی که با ساخت این بیمارستان موجب خشنودی و امیدواری مردم بخش کاکی شد تقدیر کرد و گفت: در زمینه موضوع رفع مشکلات موجود ردیف بودجه‌ای جهت اجرای طرح برق دائمی بیمارستان ایجاد شده و خواستار پیگیری لازم جهت کسب موافقت سازمان برنامه بودجه استان در زمینه تخصیص بودجه هستیم.

در این نشست قاسم برجوئی‌فرد معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: حداکثر تلاش لازم در حوزه سلامت مردم انجام می‌شود و هدف نهایی مجموعه، کسب رضایت مردم بخش کاکی در زمینه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی است.

وی افزود: اخذ مجوز جهت استخدام نیروی انسانی بیمارستان محلی کاکی انجام شده و موافقت در زمینه جذب حداکثری نیروی انسانی مورد نیاز جهت فعالسازی بخش‌های مختلف این بیمارستان محلی را پیگیری خواهیم کرد.

برجوبی‌فرد با اشاره به مسئله رضایت سازمان برنامه بودجه استان جهت رفع مانع تخصیص بودجه تامین برق دائمی این بیمارستان و منبع مالی هزینه کرد آن، یادآور شد: خواستار هم افزایی و رایزنی لازم با مسئولان مربوطه در این زمینه هستیم.

انتهای ‌پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha