دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
سردار محمد بهرامی

حوزه/ معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیر از خبرنگار خبرگزاری حوزه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیری از ناصر مؤمنیان، خبرنگار خبرگزاری حوزه به واسطه انعکاس و پوشش اخبار آن سازمان در رسانه قدردانی کرد.

متن این لوح تقدیر به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای ناصر مومنیان

سلام علیکم

تصویر درخشان تلاش خالصانه و شبانه روزی شما در فضای مجازی مصداق شایسته ای از تعهد دینی و انقلابی محسوب می شود. در سالی که توسط حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به نام "مهار تورم، رشد تولید" مزین شده، این لوح سپاس به پاس همت و تلاش بی وقفه شما افسران جنگ نرم در راه رسالت خطیر حقیقت و آگاهی بخشی در جامعه و خدمتگزاری به مجموعه عظیم و مقتدر انتظامی برای مقابله با جنگ شناختی دشمن تقدیم می گردد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

معاون تبلیغات و روابط عمومی ساع.س انتظامی ج.ا. ایران

سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha