دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
فراخوان طلبه زبان دان

حوزه/ مرکز آموزش زبان و آموزش‌های تخصصی بین‌الملل حوزه‌های علمیه به منظور شناسایی و بهره‌مندی از «زبان‌آموختگان و زبان‌دانان توانمند در سخنرانی به زبان‌های مختلف» فراخوان زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرکز آموزش زبان و آموزش‌های تخصصی بین‌الملل حوزه‌های علمیه با همکاری تعدادی از نهادهای علمی، فرهنگی، آموزشی، تبلیغی، مهارتی و بین‌المللی، نسبت به شناسایی و بهره‌مندی از «زبان‌آموختگان و زبان‌دانان توانمند در سخنرانی به زبان‌های مختلف» اقدام می کند.

شناسایی زبان‌آموختگان حوزوی توانمند در زمینهٔ سخنرانی، بهره‌مندی از زبان‌آموختگان در تبلیغ رسانه‌ای و مجازی و تثبیت و توسعه توانمندی‌های زبانی، برخی از اهداف این طرح می‌باشد که به نام طرح «شهید حجت‌الاسلام حسین قدوسی» (از شهدای زبان‌دان حوزه علمیه که در کربلای معلی به فیض شهادت نائل آمد) نامگذاری شده است.

همچنین قرار گرفتن در بانک اطلاعات مبلغان زبان‌دان، معرفی افراد توانمند به نهادهای رسانه‌ای و تبلیغی و پرداخت حق‌الزحمه در صورت پذیرش و اجرای برنامه، از مزایای این طرح به شمار می‌آید.

مهلت ثبت‌نام در طرح شهید حجت‌الاسلام حسین قدوسی تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ است و نحوهٔ ثبت‌نام از طریق آیدی @pz۱۴۱۴ در پیام‌رسان ایتا می‌باشد. لازم به ذکر است که حتماً با اعلام شمارهٔ همراه، ذکر شود که "متقاضی شرکت در طرح شهید حسین قدوسی هستم. "

علاقمندان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۱۳۲۵۰۵ - ۰۲۵ در ساعات اداری تماس گیرند.

مرکز آموزش زبان و آموزش‌های تخصصی بین‌الملل حوزه‌های علمیه، بنیاد بین‌المللی عاشوراء، مجتمع آموزش‌های مهارتی و کاربردی حوزه‌های علمیه، واحد تبلیغ بین‌الملل مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه و مؤسسهٔ بین‌المللی فرهنگ و معارف اهل‌بیت(ع)، نهادهای مشارکت‌کننده در فاز اول طرح شهید حسین قدوسی در محرّم و صفر ١٤٤٥ هستند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha