یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
بازدید ساوه

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین گودرزی گفت: مراکز علمی و دینی توسط کسانی به وجود آمده و اداره می‌شوند که قطعا اعتقاد به اهل بیت و ترویج مکتب تشیع داشته و با اتکال به خدا در این مسیر قدم برداشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام والمسلمین گودرزی مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان مرکزی روز دوشنبه ۲۶ تیرماه همراه با معاونین مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان از مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه، پیش دبستانی و مهد کودک این مجموعه و موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) بازدید کردند.

وی در این دیدار با اشاره به بخشی از دعای عرفه امام حسین علیه‌السلام پیرامون اتکال به خداوند بیان کرد: امام حسین علیه السلام در بخشی از دعای عرفه فرموده مَاذَا وَجَدَ مَنْ فَقَدَکَ وَ مَاالَّذِی فَقَدَ مَنْ‌وَجَدَک... آن‌کس که تو را ندارد، چه‌ دارد؟ و آن‌کس که تو را یافته چه‌ ندارد؟

وی در ادامه اتکال به خداوند را که از اعتقادات توحیدی است اساس مراکز علمی بخصوص دینی و حوزوی دانست و خاطرنشان کرد: مراکز علمی و دینی توسط کسانی به وجود آمده و اداره می‌شوند که قطعا اعتقاد به اهل بیت(ع) و ترویج مکتب تشیع داشته و با اتکال به خدا در این مسیر قدم برداشته اند و به وسیله‌ی دستهای غیبی بخصوص امام زمان(عج) که ولایت باطنی و هدایت انسان به سمت سعادت بر عهده ایشان است یاری می‌شوند.

موسس، مدیر و هر یک از معاونین این مدرسه ضمن قدردانی از حضور و بازدید مدیر حوزه خواهران استان مرکزی از این مجموعه، به ارائه گزارش عملکرد پرداخته و مشکلات مربوط به بخش خود را مطرح کردند.

در پایان حجت الاسلام گودرزی ضمن پرداختن به مطالبات و درخواست‌ها احکام هیئت امنای مدرسه را اعطا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha