دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
کد خبر: 1098740
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
تبریز

حوزه/ دبیر نخستین سوگواره عکس «راوی عشق» گفت: زینبیه اعظم زنجان امسال نخستین دوره این سوگواره را به صورت ملی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان. احدیان مدیر امور فرهنگی زینبیه اعظم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه زینبیه اعظم زنجان امسال نخستین دوره سوگواره عکس راوی عشق را به صورت ملی برگزار می‌کند، گفت: واحد فرهنگی زینبیه اعظم زنجان در راستای اهداف تعیین شده خود برای توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی، در دهه محرم امسال این سوگواره ملی عکس را به صورت اردویی و در دو بخش برگزار می‌کند.

مدیر امور فرهنگی زینبیه اعظم با تشریح بخش‌های این سوگواره خاطر نشان کرد: بخش حرفه‌ای و بخش مردمی که در بخش حرفه‌ای، عکاسان از سراسر کشور می‌بایست رزومه خود را تا پایان روز جمعه سی ام تیرماه از طریق ایمیل به زینبیه ارسال کنند و دبیرخانه با بررسی رزومه عکاسان تعداد بیست نفر را برای حضور در یوم الزینب انتخاب خواهد کرد.

وی گفت: در بخش مردمی با عنوان عکاسی با موبایل شرکت کنندگان می‌بایست حداکثر تعداد ۱۰ عکس که با موبایل خود ثبت کرده‌اند بوسیله ایمیل به زینبیه ارسال کنند.

مدیر امور فرهنگی زینبیه اعظم افزود: تعداد بیست عکاس انتخاب شده از عصر عاشورا تا صبح روز دوازدهم محرم میهمان زینبیه اعظم هستند که باید در روز یازدهم محرم عکس‌های خود را در همان روز ثبت نمایند.

وی ادامه داد: در بخش حرفه‌ای سه برگزیده خواهیم داشت نفر اول پنج میلیون تومان به علاوه تندیس سوگواره نفر دوم چهار میلیون و نفر سوم سه میلیون تومان به علاوه لوح تقدیر خواهد بود.

احدیان گفت: در بخش عکاسی با موبایل هم تعداد ۱۰ برگزیده که هر کدام مبلغ یک میلیون تومان به علاوه لوح تقدیر خواهد بود.

وی افزود: اختتامیه این سوگواره نیز در آستانه اربعین حسینی با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده در زنجان برگزار خواهد شد و همچنین عکس‌های منتخب نیز در مجموعه‌ای منتشر خواهد شد. علاقمندان برای اطلاع و مطالعه شرایط حضور و مقررات سوگواره به وب سایت زینبیه اعظم زنجان به آدرس https://zeinabieh.ir/ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha