یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اعلام کرد: در شهر بوشهر دو مدرسه سطح دو و یک مدرسه سطح سه فعال است و به پشتوانه این مدارس، در تلاش هستیم که سطح چهار را نیز در مرکز استان راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالکریم جمهیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور در حوزه علمیه خواهران استان بوشهر علاوه بر نشست با مدیران مدارس و معاونین حوزه علمیه خواهران، از پروژه در حال احداث موسسه آموزش عالی فقه و اصول معصومیه(س) بوشهر بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این نشست با تشکر از نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، به رویکرد حوزه خواهران استان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در استان، تعداد ۳۵۰ نفر از طلاب مبلغ خواهر در مدارس استان بوشهر در قالب مبلغات طرح امین مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: حوزه علمیه خواهران استان در بحث تبلیغ فعال بوده و با وجود اینکه از نظر کمی تعداد بانوان مبلغه به نسبت جامعه هدف زیاد نیست، ولی سطح تأثیرگذاری و نفوذ آنها در خانواده‌ها خیلی زیاد است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اعلام کرد: در شهر بوشهر دو مدرسه سطح دو و یک مدرسه سطح سه فعال داریم و به پشتوانه این مدارس، در تلاش هستیم که سطح چهار را نیز در مرکز استان دائر و از مهاجرت طلاب به استان‌های دیگر به دلیل خطراتی که ممکن است در رفت و آمد به وجود آید، جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی نسبت به روند رو به رشد فعالیت‌های تبلیغی و اثر گذار حوزه علمیه خواهران در استان اظهار امیدواری کرد و گفت: با تأمین زیرساخت‌ها و پژوهشکده‌های علمی در استان، شاهد رویکرد بهتر و فعال‌تر حوزه علمیه خواهران در آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha