چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 1099790
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
محبت ومعرفت مقدمه اطاعت از ولایت است

حوزه/ امام جمعه اهواز گفت: محبت و معرفت مقدمه اطاعت از ولایت است از این رو باید اول محبت را نسبت به اهل بیت(ع) در وجود خودمان ایجاد کنیم تا معرفت و پس از آن اطاعت نیز به دنبال آن بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در افتتاحیه دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) که در دهه محرم با حضور ملایه‌های محلی فعال اهواز در حال برگزاری است، اظهار داشت: محبت و معرفت مقدمه اطاعت از ولایت است، از این رو باید اول محبت را نسبت به اهل بیت(ع) در وجود خودمان ایجاد کنیم تا معرفت و پس از آن اطاعت نیز به دنبال آن بیایند.

وی ایجاد محبت را کلید مهم اطاعت پذیری دانست و افزود: مطالعه در احوال و اقوال معصومین(ع) برای مبلغان بسیار لازم است تا بتوانند برای نسل جدید آنرا به درستی بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به رشد جامعه از لحاظ معلومات دینی، ضروری است با شیوه‌های دقیق به بیان معارف اهل بیت(ع) بپردازیم.

وی تأکید کرد: قبل از پاسخ به شبهات، باید بنیه اعتقادی نسل جوان و نوجوان را تقویت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: بنا به تعالیم دینی، انسان باید ابتدا مبانی اعتقادی خود را تقویت کند و سپس آنها را به خانواده و نزدیکان خود بیاموزاند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: اگر یک نفر توسط مبلغی به سوی معارف دینی هدایت شود، ارزشش از آنچه آفتاب بر آن می‌تابد بیشتر است.

محبت و معرفت مقدمه اطاعت از ولایت است

محبت و معرفت مقدمه اطاعت از ولایت است


انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha