یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
شهدای ایذه

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت پایدار کشور مرهون رشادت و فداکاری جان بر کفانی است که برای پاسداری از آسایش هم وطنان شریف سر از پا نشناخته و همواره در کمین مجرمان و بر هم زنندگان امنیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری به مناسبت شهادت شهیدان راه امنیت ستوان یکم "علی غلامی" و ستوان سوم "سلمان غریبی" پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

تقارن به شهادت رسیدن دو حماسه ساز مدافع حریم امنیت درشهرستان ایذه با ایام سوگواری آل الله، پیام روشنی برای جهان دارد و آن این است که جوانان ما که در مکتب سالارشهیدان تربیت یافته‌اند، همواره برای لبیک گویی به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) آماده فداکاری هستند، چرا که میدان دفاع از امنیت مردم از میادین برجسته شهات طلبی است.

امنیت پایدار کشور، مرهون رشادت و فداکاری جان بر کفانی است که برای پاسداری از آسایش هم وطنان شریف، سر از پا نشناخته و همواره در کمین مجرمان و بر هم زنندگان امنیت هستند.

این بار ستوان یکم "علی غلامی" و ستوان سوم "سلمان غریبی" در درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

اینجانب شهادت مظلومانه این دلاورمردان را به خانواده داغدار، فرماندهی و کارکنان غیور نیروی انتظامی و مردم شهیدپرور استان خوزستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار یکتا علو درجات را برای این شهیدان عزیز و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

محسن حیدری

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha