یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
بازدید حجت الاسلام والمسلمین حیدری از صدا و سیمای خوزستان

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه والای خبر و خبرنگاری در اسلام، گفت: خبرنگاران همیشه پیگیر مطالبات مردمی و پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و شجاعانه در امر اطلاع رسانی و بیان واقیعت ها تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز با حضور در تحریریه خبرگزاری صدا و سیما خوزستان با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران مجاهدانه در راه عرصه اطلاع رسانی تلاش و فعالیت می کنند و در دین مبین اسلام موضوع خبر و خبرنگاری جایگاه والایی دارد.

وی افزود: خبرنگاران رسانه ملی همیشه پیگیر مطالبات مردمی و پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و شجاعانه در امر اطلاع رسانی و بیان واقیعت ها تلاش می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که صدا و سیما یک دانشگاه مردمی است، ادامه داد: صدا و سیما یک دانشگاه وسیع و فراگیر می باشد و مردم از رسانه ملی مسائل مختلف را پیگیری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری بر ترویج سبک زندگی ایران -اسلامی و بیان واقیعت ها و مشکلات در برنامه های صدا و سیما تاکید و بیان کرد: مشکلات را باید با ادبیات فاخر و با در نظر گرفتن مصالح جامعه بیان و در جهت حل آنها توسط مسئولان پیگیری شود.

وی گفت: خبرگزاری صدا و سیما در امر اطلاع رسانی و پیگیری مطالبات مردمی جایگاه مهمی دارد و در این امر اقدامات خوبی را انجام می دهد و مرجع اخبار، آمار و نظرسنجی های مختلف است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: انعکاس حضور مردمی در عرصه های مختلف انقلاب از جمله راهپیمایی 22 بهمن، روز جهانی قدس و دیگر رویدادهای استانی از جمله تلاش های خبرنگاران صدا و سیمای خوزستان است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: خبرنگاران در خدمت اهل بیت (ع) هستند و انعکاس خوبی از عزاداری مردم استان را نشان دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha