یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام احمد رضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

حوزه/ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: مردم ایران اسلامی حسینی بودن را نه در شعار بلکه در عمل نشان داده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام احمد رضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی و دادستان قضایی لرستان با تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، گفت: در مکتب حسینی راه برای همه آزادگان جهان ترسیم شده و مکتب عاشورا مکتبی نجات بخش و سعادت بخش برای همه آزادگان جهان است.

وی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن اعتقادات دینی جامعه ایران اسلامی به ویژه جوانان اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی با بصیرت و روشنگری توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به هجمه فرهنگی از طریق فضای افسار گسیخته مجازی اشاره کرد و افزود: برای مقابله با هجمه های دشمن، مبلغان و فعالان دینی فرهنگی باید تلاش کنند تا اهداف جهاد تبیین را در جامعه تبلیغ،تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام پورخاقان همچنین به اغتشاشات برنامه‌ریزی‌شده از سوی دشمنان در کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: مردم با درایت و بصیرت بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه استان لرستان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، گفت: مردم ایران اسلامی حسینی بودن را نه تنها در شعار بلکه در عمل نشان داده اند و در محرم امسال اوج ارادت خود به اهل بیت(ع) را به جهانیان نشان دادند.

در پایان این مراسم امیرهوشنگ فتحی و حسن مرادی به ترتیب به عنوان رؤسای جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و دادستان نظامی استان منصوب شدند.

در این مراسم همچنین از خدمات ابراهیم نژاد رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و نیکو کلام دادستان سابق قضایی نیروهای مسلح استان لرستان قدردانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha