سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
بیمارستان 64 تختخوابی در بندر امام خمینی ره

حوزه/ امام جمعه بندر امام خمینی(ره) استان خوزستان گفت: تجهیز بیمارستان ۶۴ تختخوابی بندر امام خمینی(ره) برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مردم منطقه لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اینکه بندر امام خمینی(ره) یکی از بزرگترین بنادر کشور در حوزه صادرات و واردات است، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های پتروشیمی بندر و... اما متأسفانه در حوزه بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های زیادی وجود دارد. همین موضوع باعث شده است تا گلایه‌مندی‌های زیادی از سوی مردم ایجاد شود زیرا این منطقه به یک منطقه فاقد امکانات درمانی و پزشکی تبدیل شده است.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: در این منطقه درمانگاه تأمین اجتماعی وجود دارد که امکانات خاصی ندارد و در شیفت شب نیز پزشک در این مرکز وجود ندارد و نارضایتی مردم را به دنبال داشته است. این در حالی است که یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی توسط یک فرد خیر در بندر امام خمینی احداث و راه‌اندازی شده است اما متأسفانه تجهیزات و امکانات درمانی ندارد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: پیگیری‌های زیادی صورت گرفته است تا از طریق دولت و پتروشیمی خوزستان تجهیزات مورد نیاز بیمارستان تأمین شود. با توجه به آماده بودن ساختمان، لازم است تا تجهیزات و وسایل مورد نیاز بیمارستان در هفته دولت تأمین شود و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) خوزستان افزود: در این منطقه امکانات اولیه درمانی و پزشکی وجود ندارد و رقم زدن و ایجاد این چنین شرایطی زیبنده مردم این منطقه در این استان غنی از خدمات و صنعت و ... نیست. یکی از راه‌های رفع مشکلات درمانی و پزشکی این منطقه، راه‌اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی بندر امام خمینی است و لازم است در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: در این راستا پیگیری، مکاتبات و جلسات زیادی برگزار شده است و لازم است مسئولین ارشد استانی و مجموعه مدیریت پتروشیمی خوزستان به این مسأله ورود کنند و در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم، اقدامات لازم که منجر به حصول نتیجه شود را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha