پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
سردار محمد بهرامی

حوزه/ معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: آحاد مردم که اکثریت مطلق جامعه اسلامی ما هستند از مسئولین مطالبه برخورد جدّی با کشف حجاب ها را دارند و این مهم نشان‌گر تدیّن و خیرخواهی آنها برای تمامی افراد جامعه است.

سردار محمد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران اظهار داشت: امروز هموطنان در نقطه نقطه کشور دغدغه مند رعایت حجاب و عفاف در کشور هستند و امنیت اجتماعی و روانی خود را به انحای مختلف از مسئولین به ویژه از فراجا مطالبه می نمایند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: پیر و جوان ،زن و مرد از هر شهر و دیار این روزها با برگزاری راهپیمایی،ایجاد پویش های متعدد ،نوشتن طومارهای بلند و ... از مسئولین برخورد قاطع و قانونی با هنجارشکنان در حوزه عفاف و حجاب را مطالبه می نمایند و فراجا به عنوان خادم بی منت امنیت مردم، در میدان حضور مداوم دارد و زمانی که بی حجابی را تعمدی، اصرار گونه و در مقابله با قانون رسمی کشور ببیند وظیفه خود را با قاطعیت و بدون هیچ گونه مماشات انجام می دهد.

وی با اشاره به بیانات فرمانده کل قوا و تأکید ایشان بر حرام سیاسی و حرام شرعی بودن کشف حجاب، اظهار داشت: متأسفانه کسانی در گذشته با تسامح و تغافل خود مسبب اصلی بروز شرایط فعلی در حوزه حجاب و عفاف هستند اما حتی این کاستی ها هم باعث نشده از بصیرت و دین مداری اکثریت مطلق جامعه ذره ای کم گردد و امروز همان اکثریت از مسئولان مطالبه برخورد جدی با هنجار شکنان را در حوزه عفاف و حجاب دارند.

سردار بهرامی ضمن قدردانی از مردم بابت حمایت های همیشگی آنان از اقدامات فراجا گفت: اعلام حمایت مردم در برخورد با بی حجابی ،کم سابقه بوده و مردم در دفاع و حمایت از خادمان خود در فراجا آتش به اختیار به میدان آمده اند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات سلبی و فرهنگی فراجا نباید نافی تکالیف سایر دستگاه ها در این حوزه با اهمیت باشد، گفت: متاسفانه برخی از دستگاه ها در انجام وظیفه خود کوتاهی داشته اند و این ترک فعل ها در حوزه عفاف و حجاب قابل بحث و رسیدگی توسط دستگاه قضایی است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: اگر جوان و نوجوان ما امروز با اطلاعات غلط و اخبار جعلی دشمن از مسیر صحیح و درست زندگی منحرف شود نه تنها خودش بلکه خانواده و به تبع آن جامعه ایرانی متضرر خواهد شد و این همان چیزی است که دشمن سالیان متمادی برای آن هزینه های هنگفت کرده است و با ترویج بی حجابی می خواهند هم به اسلام و هم به فرهنگ اصیل و ریشه دار ایرانی ضربه بزنند.

وی در پایان اذعان داشت: نقش خانواده به ویژه پدر و مادر در ارتقاء سواد رسانه ای فرزندان و تجزیه و تحلیل اخبار و وقایع بسیار حائز اهمیت است تا اجازه ندهند دشمنان با داده های غیر واقعی و جعلی افکار فرزندان را تسخیر نمایند و از مسیر واقعی و درست خارج کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha