یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
نایینی

استاد حوزه علمیه خواهران گفت: ایمان به درک حضور امام زمان(عج) در هر برهه ای از دوران زندگی و خصوصاً در دوران غیبت ولی خدا می تواند محرک خوبی برای رعایت و انجام وظایف مسلمان باشد و سلام و دعا برای سلامتی حضرت حجت(عج) هنگام شروع روز، کمترین راه ابراز ارادت و معرفت به مولا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از نایین، نفیسه میر عسکری ظهر امروز در جمع مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نایین به مناسبت هفته فرهنگی نایین و معرفی مفاخر شهرستان اظهار کرد: ۲۴ مرداد که مصادف با سالروز تکریم مقام آیت الله نایینی بود به روز شهرستان نایین هم معرفی شده است.

استاد حوزه علمیه خواهران با توجه به زهد و تقوای این عالم ربانی و اهتمام و رغبت وصف ناپذیر در انجام فرایض دینی خصوصاً نماز اول وقت و نوافل، گفت: تهجد و شب زنده داری، اقامه نماز شب، تواضع و رعایت ادب در تعامل با دیگران حتی زیردستان خویش، ارتباط قلبی و عشق و علاقه به امام زمان(عج) چنان شخصیت اخلاقی از این عالم ساخته بود که می‌توان گفت منش و سبک زندگی ایشان می تواند به عنوان الگوی عملی هر زن و مرد مسلمان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ایمان به درک حضور امام زمان(عج) در هر برهه ای از دوران زندگی و خصوصاً در دوران غیبت ولی خدا می تواند محرک خوبی برای رعایت و انجام وظایف مسلمان باشد و سلام و دعا برای سلامتی حضرت حجت(عج) هنگام شروع روز، کمترین راه ابراز ارادت و معرفت به مولا است.

میرعسکری افزود: هرکس به سهم خویش معرفت و درک حضور ولی خدا را نشان دهد، مراقبه و ایمان به نظارت ولی خدا در هر زمینه خصوصاً در فضای مجازی می‌تواند محرک خوبی در جهت بصیرت افزایی و نگه داشتن ایمان باشد.

میرعسکری در پایان بر رعایت آداب اسلامی در تعامل با خانواده و سایر افراد تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha