دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی رحمتی

حوزه/مُبلّغ و فعال عرصه بین‌الملل گفت: غرب در خصوص خانواده شکست‌خورده به‌طوری‌که عمر ازدواج در کشوری مثل فرانسه به سه سال تقلیل یافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی رحمتی شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌افزایی و تقدیر از شبکه روان‌شناسان و مشاوران قرآن بنیان (ارم) که در سالن جلسات آیت‌الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، به معرفی کتاب «تحکیم خانواده» پرداخت و اظهار داشت: غرب در خصوص خانواده شکست‌خورده به‌طوری‌که عمر ازدواج در کشوری مثل فرانسه به سه سال تقلیل یافته است.

وی ادامه داد: موالید خارج از ازدواج به ۶۳ درصد رسیده و علاوه بر این کلاس‌های درسی که در فرانسه تشکیل می‌شود از بین ۱۵ دانش‌آموز ۱۴ دانش‌آموز بچه‌های طلاق هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحمتی ابراز داشت: دولت فرانسه به دنبال این است که خودکشی را نهادینه کند که نشان می‌دهد که به چه میزان منزلت و کرامت انسانی در این کشور پایین آمده است.

وی کتاب «تحکیم خانواده» را مورد توجه قرار داد و گفت: این کتاب نوشته آیت‌الله ری‌شهری به همت انجمن قرآن ماداگاسکار زیر نظر حقیر و با مساعدت مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام، منتشر شد که با استقبال خوبی همراه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد DE ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    دنیا درحال پیشرفت و دگرگونی است. از بین رفتن زندگی مشترک تا آخر عمر با نفرت و عصبانیت دیگر عاقلانه نیست