یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: امروز بیشتر اساتید و متولیان گروه‌های معارف به یک نکته اشتراک رسیده‌اند که تحول در حوزه دروس معارف ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام محمد انوری، امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید معارف اسلامی دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی در دانشگاه تبریز گفت: تبادل نظر، انتقال تجربه، هم‌اندیشی و هم فکری از جمله اهداف برگزاری این نشست در آستانه شروع آغاز سال‌تحصیلی جدید است تا با انگیزه بیشتر و بهتر در راستای اهداف تعیین شده گام برداریم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه امروز بیشتر اساتید گروه معارف و متولیان گروه‌های معارف به یک نکته اشتراک رسیده‌اند که تحول در حوزه دروس معارف ضروری است، تصریح کرد: در گذشته افرادی در برابر تغییر در نحوه ارائه دروس، روش‌ها و محتوای کتاب‌ها مقاومت نشان می‌دادند، ولی در حال حاضر همه به این نتیجه رسیده‌ایم که ایجاد تحول و فراهم کردن بسترهای مناسب در این حوزه لازم و ضروری است.

انوری با بیان اینکه در ایجاد تحول، شاخص‌ها و جنبه‌های مختلفی وجود دارد، اظهار کرد: در ایجاد تحول در کنار توجه به محتوا و روش‌ها، باید به عنصر انسانی نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد، چرا که بدون توجه به عنصر انسانی آن تحول کارساز نخواهد بود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و در سایه خون شهدا و تلاش و کوشش شما اساتید، دانشگاه‌ها سنگر تولید علم و فناوری و تربیت جوانان متعهد، انقلابی و مومن است؛ امیدوارم بتوانیم از این بستر و ظرفیت مناسب در راستای انجام رسالت علمی و تربیتی خود بهره کافی و لازم را ببریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha