یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه/ حجت الاسلام کارگر گفت: تولید قطعات لازم توسط صنعت گران مجموعه نفت نشان از اعتماد به جوان ایرانی و خودباوری در مدیریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امام جمعه جزیره خارگ به همراه فرمانده سپاه ثارالله جزیره صبح امروز از روند تعمیر خط انتقال نفت بازدید کردند.

حجت‌الاسلام محمود کارگر با تاکید بر حفظ روحیه جهادی در اصلاح نشت نفت از خط لوله گناوه به خارگ تصریح کرد: حضور جوان ایرانی با عمل به شعار ما می توانیم در عمق ۱۰ متری آب و سناریوهای پیچیده جهت اصلاح محل نشت و حفاظت از محیط زیست قابل تحسین است.

وی افزود: همکاری مجموعه های مختلف در کنار هم مانند پایانه ها، فلات قاره، اداره بندر و ... موجبات افزایش دانایی و توانایی در عرصه رویارویی با مشکلات را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه خارگ افزود: یافتن نقاط ضعف در رویارویی با مشکلاتی که در صنعت بوجود می آید می تواند ما را در برابر آسیب های بزرگ تر آماده کند و لازم است تجهیزات بروز همراه با آموزش برای آینده آماده شود.

حجت الاسلام کارگر بیان داشت: تولید قطعات لازم توسط صنعت گران مجموعه نفت نشان از اعتماد به جوان ایرانی و خودباوری در مدیریت است.

وی خاطرنشان کرد: حضور در دل دریا در کنار تلاشگران صنعت نفت جهت عرض خدا قوت و تشکر از عزیزان است.

امام جمعه خارگ افزود: نزدیک به یک ماه تلاش شبانه روزی و به دور از خانواده در جهت خدمت به مردم و مراقبت از محیط زیست و در راس نظام اسلامی انجام شده است که قدردان همه عزیزان هستیم و انتظار داریم مسئولان ارشد نفت، نیز قدردان نیروی انسانی پر تلاش باشند.

لازم به ذکر است نشت نفت در خطوط لوله های صادراتی در محور دریایی گناوه به خارگو است که در زمان جنگ مورد بهره برداری بوده است و نشتی آن از چهارم شهریور ماه تا امروز با مدیریت پایانه های نفتی در حال تعمیر و اصلاح می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha