پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
بلک

حوزه / مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به برنامه‌های هفته وقف در سطح استان اصفهان اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه هفته وقف در تقویم رسمی کشور از ایام پایانی ماه صفر به شانزدهم ماه ربیع الاول تغیبر پیدا کرده، لذا برنامه‌های مختلفی بدین منظور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد حسین بلک مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن گرامی داشت هفته وحدت و ایام ولادت پیامبراکرم(ص) به برنامه‌های هفته وقف در سطح استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه هفته وقف در تقویم رسمی کشور از ایام پایانی ماه صفر به شانزدهم ماه ربیع الاول تغیبر پیدا کرده، لذا برنامه‌های مختلفی بدین منظور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان، از بهره برداری و بازدید از پروژهای عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان‌های استان اصفهان با حضور مسئولان کشوری در هفته وقف خبر داد و گفت: همایش تجلیل از واقفین به عنوان رکن اصلی فعالیت‌های بقاع متبرکه و برپایی میزهای خدمت در پایگاه‌های نماز جمعه جهت رفع مشکلات مردم از دیگر برنامه‌های هفته وقف در این استان می‌باشد.

حجت الاسلام بلک، با بیان اینکه سند دار کردن موقوفات با حضور مسئولین کشوری در هفته وقف در سطح استان اصفهان در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با سند دارکردن موقوفات هیچ گونه موقوفه بدون سند در استان اصفهان را دیگر نداشته باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، بهره برداری رواق شهداء امامزاده شاه‌رضا شهرضا را از جمله پروژه‌های شاخص هفته وقف در استان اصفهان عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم این پروژه و دیگر پروژه‌های عمرانی امامزادگان شهرستان‌های کاشان و دیگر شهرهای استان اصفهان در جدول زمانی خودشان نیز به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha