دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی به هفته وقف اشاره کرد و گفت: وقف به حل مشکلات اجتماعی و نیازهای طبقات مختلف مردم کمک‌ می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی ویژگی ها و خصوصیاتی دارد که این نیرو را از همه پلیس های دنیا ممتاز می کند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مردم پشتیبان و حمایت کننده نیروی انتظامی هستند و این نیرو از خود مردم یارگیری می کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی از بطن و درون مردم شکل گرفته است.

وی ادامه داد: دغدغه های نیرویی که از جنس و همراه و همدل مردم باشد، دغدغه مردم است و این نیرو در شادی مردم شریک است که البته این ویژگی مربوط به تمامی نیروهای مسلح ما است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: حوزه ماموریت نیروی انتظامی خدمت رسانی به مردم است و این نیرو برای امنیت مردم دل می سوزاند و در طول شبانه روز تمام هم و غمش این است که در حوزه ماموریتی او کوچکترین حرکت ناامنی اتفاق نیفتد.

وی با بیان اینکه امنیت برای تمام شهروندان است و در این بخش شهروند درجه یک و ۲ نداریم تصریح کرد: هرکسی در حوزه ماموریت نیروی انتظامی قرار می گیرد باید در امنیت کامل به سر ببرد.

امام جمعه کرمان افزود: اعتقاد و حرکت برای خدا، خدمت به خلق و جلب رضایت خداوند در دستور کار پلیس است، لذا حوزه ماموریتی این نیرو مقدس است و جا دارد از نیروی انتظامی در کشور و استان کرمان تشکر و قدردانی کنم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته وقف اشاره کرد و گفت: وقف به حل مشکلات اجتماعی و نیازهای طبقات مختلف مردم کمک‌ می کند. امیدوارم مردم به فرهنگ غنی وقف توجه کنند و این حکم مترقی دینی را در زندگی جدی بگیرند.

امام جمعه کرمان همچنین به پرتاب موفقیت‌ آمیز ماهواره نور سه و واکنش‌های دنیا به این اتفاق مهم اشاره و تصریح کرد: دشمن قبلا ما را به دلایل عدم پیشرفت مورد تمسخر قرار می داد اما امروز همین افراد بعد از دیدن پیشرفت های علمی، می گویند که مشکلات جاهای دیگر را حل کنید.

وی راه عبور توطئه‌های دشمن را از بین بردن نقاط ضعف و توجه به نقاط مثبت عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی و مسلمین باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را که در مورد وحدت فرمودند در دستور کار قرار دهند با اشاره به مخالفت استکبار و آمریکا با وحدت مسلمانان جهان افزود: دشمن به بهانه پشتیبانی کشورها ذخایر آنها را به یغما بردند.

امام جمعه کرمان با اشاره به ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی توسط استکبار جهانی گفت: حکام کشورهای اسلامی باید به خود بیایند زیرا استکبار قتل عام مردم را در دستور کار دارد.

وی افزود: دشمن داعش را از درون خود مسلمانان تجهیز کرد و به جان مسلمانان انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اظهار کرد: استکبار با حمایت همه جانبه و قدرت دادن به رژیم آدمکش اسرائیل می‌خواهد به اهداف خود برسد، این در حالی است که فلسطین به فضل خدا رژیم جعلی را شکست خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha