یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / امام جمعه شهر اقبالیه قزوین گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در نماز جمعه مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی است و باید این فریضه عبادی و الهی همواره پرشور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی امروز در دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین و رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اظهار داشت: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است که باید در راستای باشکوه برگزار کردن این پایگاه دینی همه تلاش کنند، زیرا نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است.

امام جمعه شهر اقبالیه قزوین خاطرنشان کرد: نمازجمعه آثار و برکاتی برای نظام مقدس داشته که در آینده نیز این برکات باعث پیشرفت و تقویت نظام دینی می‌شود.

وی عنوان کرد: حضور گسترده و آگاهانه مردم در نماز جمعه مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی است و باید این فریضه عبادی و الهی همواره پرشور برگزار شود.

حجت الاسلام علی‌بخشی ادامه داد: نماز جمعه کانون محبت و برادری است که دل‌های انسان‌های موحد را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید به کمیّت و کیفیت کار توجه کرد و به‌دنبال جذب جوانان و تقویت برنامه‌های نماز جمعه به عنوان پایگاه عظیم الهی باشیم.

امام جمعه شهر اقبالیه قزوین گفت: در آیات و روایات مختلف در خصوص اهمیت نماز جمعه بسیار تأکید شده به گونه‌ای که در شأن این واجب دینی یک سوره به نام جمعه نازل شده و در سوره جمعه نیز خداوند به صراحت برحضور در نمازجمعه تأکید کرده است.

وی اظهار کرد: این آیین عبادی، سیاسی وسیله تقرب و نزدیکی بنده به پروردگار متعال شده و هراس و وحشت قیامت را از بین می‌برد، به‌طوری که خداوند متعال برای نمازگزاران آدینه ثوابی را در نظر گرفته که قلم و زبان از بیان آن عاجز هستند.

حجت الاسلام علی بخشی همچنین از زحمات وتلاش‌های حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه سابق شهر اقبالیه قزوین قدردانی نمود.

حضور گسترده و آگاهانه مردم در نماز جمعه مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha