دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
دانشجویان بوشهر

حوزه/ طی آیینی با حضور تلاشگران عرصه سلامت استان بوشهر اعم از مدیران، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ندای" مرگ بر اسرائیل" و "حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است " طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، گردهمایی همبستگی و حمایت دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مردم مظلوم فلسطین امروز در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) حوزه ستادی دانشگاه و همچنین مقابل مجتمع آموزشی اندیشه سایت پردیس دانشگاه با سخنرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

حسن ملکی‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گردهمایی همبستگی و حمایت از مردم شجاع و غیور فلسطین، اظهار داشت: اعجاز الهی در قالب طوفان الاقصی غرش‌کنان فرود آمد و ابهت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را درهم شکست.

وی این حادثه را از مصادیق"بنیان مرصوص" بودن جبهه مقاومت برشمرد و خاطرنشان کرد: روزهای گذشته دیدیم که خانه عنکبوت اسرائیل رو به افول و نابودی است و آنانی که سال‌های متمادی در دل مظلومان عالم ترس و وحشت ایجاد کرده بودند، به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی با اشاره به این نکته که وعده الهی در حال تحقق است، گفت: این روزها می‌بینیم چگونه رژیم منحوس اسرائیل در برابر ملت مظلوم فلسطین متحیر مانده و عمق استراتژیک اسرائیل مانند تار مویی در مقابل محور مقاومت جلوه‌گر شده و چگونه محور مقاومت بینی این نامردمان را به خاک مالیدند.

ملکی زاده یادآور شد: امروز همه عالم نگران موجودیت اسرائیل است و امروز همه کفر در مقابل همه ایمان قرار گرفته است.

در این گردهمایی علاوه بر پخش نماهنگ حماسی مقاومت، قرائت بیانیه دانشجویان دانشگاه توسط مرضیه رضایی، امضاء صحیفه حمایت از مردم مظلوم فلسطین توسط اساتید، دانشجویان و کارکنان و تصویر همبستگی با مردم شجاع و غیور فلسطین در کنار پرچم فلسطین صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha