شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
حمله به بیمارستان غزه

حوزه/ مجمع جهانی شیعه شناسی در بیانیه ای جنایت هول انگیز بیمارستان غزه بدست صهیونیست‌های جنایتکار را جنایت جنگی دانست و آن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع جهانی شیعه شناسی در محکومیت جنایت هول انگیز بیمارستان غزه بدست صهیونیست ها به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

انا لله و انا الیه راجعون

وَما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذینَ یَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هٰذِهِ القَریَةِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنکَ وَلِیًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنکَ نَصیرًا . سوره نساء

جنایت سنگین نسل کشی در غزه را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و به امّت اسلام تسلیت عرض میکنیم .

حاکمان شیطان صفت و پلید غرب با ژست لیبرال دمکراسی، و دفاع دروغین از حقوق بشر، و طرفداری دوگانه از آزادی زنان، و مبارزه با تروریسم با تمام توان در کنار آشوبگران و فتنه سازان علیه ایران اسلامی ایستادند و آنچه از توانشان را که توانستند به میدان شرارت و آشوبگری در خیابان‌های ایران اسلامی آوردند !

اما امروز کشتار بی‌رحمانه مادران و کودکان غزه زیر بمباران‌های وحشیانه فسفری و قطع آب و برق و غذا و انفجار وحشیانه بیمارستان و کشتار چند میلیونی مردم عادی را فقط با اظهار تاسف چشم پوشی کردند .

صحنه غزه برای جهانیان ثابت می‌کند که تمام شعارها ی حاکمیت ها و نهادهای غربی و تمامی ادعاهایشان همه یک فریب و «دروغ بزرگ» است!! و فقط دستمالی است «حریر» بر چهره زشت غارتگران و متجاوزان و جنایتکاران جنگی که تاریخ بشر مملو از اوراق سیاه آنان در اقصی نقاط جهان است .

امروزقطره قطره خون هزاران کودک بی‌گناه فلسطینی که در آغوش مادرانشان

زیر بمباران‌های سنگین موشک‌های آمریکایی

و تسلیحات غربی بطور مظلومانه و غریبانه شهید شده و پرپر می‌شوند،طبل رسوایی لیبرال دمکراسی غرب را بویژه در میان ملت‌های مسلمان و مستضعف جهان

به صدا درآورده است.

دیروز برای شعار دروغین «زن»،«زندگی» و آزادی عده قلیلی از دلباختگان غرب دل می‌سوزاندند و در مرگ فقط «یک»زن ایرانی،عزا گرفته و به سوگ می‌نشستند و ملتی را به شورش و قیام فرامی‌خواندند اما امروز حق حیات و زندگی را

از « میلیونها »زن و کودک بی‌گناه فلسطینی می‌ستانند و ناجوانمردانه آب و غذا را هم بر آن‌ها بسته اند تا در حال رنج گرسنگی و تشنگی، هدف سنگین‌ترین و مدرن‌ترین بمب‌ها ی اهدایی آمریکا قرار بگیرند و حتی بیمارستان ها و مدارس را هم بر سرشان آوار کنند .

غربیان واهمه از سکوت و حمایت جانبی این جنایت ها ندارند زیرا پیش‌تر از این درهیروشیما،ناکازاکی،ویتنام،کوبا، نیکاراگوئه، میانمار ، روهینگیا ، افغانستان،عراق،سوریه،لبنان ، یمن ، بحرین و... با ترفندهای آنان و با مقاصد شومشان شهرها را ویران و«میلیون»ها پیر، جوان و کودک بی‌گناه را در آتش کین موشک ها و بمب‌هایشان سوزانده و بارها در جهان حمام خون به پا کردند و باکی از این جنایات ندارند .

همانگونه که در حلبچه بر مرگ هزاران زن و کودک کُرد که با بمب‌های سمی و گازهای شیمیایی «خردل،وی ایکس،سارین و تابون»اهدایی حاکمان غرب به صدام لعین ، چشم فرو بستند و جان دادن و پرپر شدن انسانها را با نظاره و سکوت کردند و به حمایت از صدام و قاتلان زنان و مردان و کودکان کُرد ادامه دادند ، امروز هم به اسرائیل می‌روند تا راهی برای نجات ولیده پلید و نامشروعشان پیدا کنند .

ننگ و مرگ ابدی بر این همه نیرنگ و دورویی و نفاق و دروغ‌های بی پایان حاکمان غرب و مدعیان حقوق بی بشر باد !!

حاکمان غربی از ایران و انقلاب اسلامی و در صحنه بودن شیعیان جهان عقده دارند و ایران را مقصر فلاکت و وضعیت رقت بار امروز ایادی و مولودهای ناپاک خود در جهان می‌دانند و قیام شیعیان جهان و مقاومت آنان و مشت خشم آلود و نفرت عمومی که در واکنش به جنایات در غزه،فلسطین و تمام منطقه،جهان اسلام و حتی مردم و روشنفکران غربی را بر علیه آمریکا و اسرائیل و لیبرال دمکراسی غرب فرامی‌خواند مورد خصومت و کینه قرار می‌دهند.

اما سوگیری افکار جهانیان در این مقطع تاریخ در آستانه تغییر است و شعارهای دروغین غربیها رنگ باخته است و نتیجه نیرنگ ها،پلیدی‌ها،ستم ها، غارت ها و جنایت‌های صد ساله استکبار غرب هویدا و آشکار شده است .

ایران و انقلاب اسلامی هر روز مثل آفتاب و همچون عصای موسی ابرهای ابهام و پرده‌های سحر و فریب عرب را کنار زده و باطل نموده و حقیقت زشت و کریه و ضدانسانی اتحاد شوم غربی ، عربی ، عبری را بر همگان،آشکار و نمایان کرده است .

مجمع جهانی شیعه شناسی در سوگ شیعیان جهان و دیگر انسانهای آزاده عالم شریک است و بر مصائب مظلومین غزه خون میگرید و اعلام می‌کند که آماده حضور در میدان جهاد و شهادت است و از ولی فقیه و مراجع عظام تقلید درخواست می‌نماید تا اجازه هجوم افواج مردمی مدافعان حق را برای پیکار و جهاد عینی با باطل در کنار نیروهای شهادت طلب جبهه مقاومت را صادر فرمایند تا غده سرطانی صهیونیسم را برای همیشه از پیکره انسانیت جدا نمایند.

وما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم .

مجمع جهانی شیعه شناسی .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha