شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
جلسه مدیران مدارس بوشهر

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه حوزه علمیه با داشتن خبرگزاری رسمی در سطح کشور ظرفیت بزرگی برای تبیین اهداف و انعکاس اقدامات را در اختیار دارد، گفت: می‌طلبد مدیران مدارس علمیه استان با توجه به این ظرفیت، از این فرصت استفاده کرده و خدمات حوزه علمیه را به جامعه معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین جلسه مدیران مدارس علمیه استان بوشهر امروز با حضور حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان و حجت الاسلام جمالی دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) برگزار شد.

در این جلسه اقدامات صورت گرفته در خصوص سازمان نفرات و برش برنامه پنج ساله توسط مدیران تبیین شد، همچنین مدیران علمیه استان به بیان گزارشی از برگزاری جشنواره ورزشی در مدارس پرداختند.

ارائه گزارش برگزاری کلاس‌ها و وضعیت مدارس در سال تحصیلی جاری، تبیین شرح وظایف معاونان تهذیب مدارس توسط معاون تهذیب استان، ارائه گزارش و تبیین برنامه‌های آموزشی و پژوهشی توسط معاون آموزش و پژوهش استان از دیگر موضوعات این جلسه بود.

علاوه براین ارائه گزارش فعالیت‌های دارالقرآن مدارس توسط مدیران و نیز تبیین وظایف روابط عمومی و تعیین مسئولین روابط عمومی مدارس استان از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

سید حسین موسوی مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان بوشهر در این نشست با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه برای انعکاس فعالیت مدارس علمیه استان، اظهار کرد: در این راستا لازم است هر مدرسه علمیه یک نفر را به عنوان رابط خبری به حوزه علمیه استان معرفی تا اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در مدارس علمیه استان در رسانه‌ها منعکس شود.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه با داشتن خبرگزاری رسمی در سطح کشور، ظرفیت بزرگی برای تبیین اهداف خود و انعکاس اقدامات خود در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: می‌طلبد مدیران مدارس علمیه استان با توجه به این ظرفیت، از این فرصت استفاده کرده و خدمات حوزه علمیه را به جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha