دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج با بیان اینکه اجر صبر و استقامت خانواده معظم شهدا، کمتر از اجر و پاداش خود شهیدان نیست گفت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر آنان حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام‌جمعه خورموج صبح امروز به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده شهید سلیمان عبدالشاهی دیدار و از سال‌ها صبر و استقامت آنان تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام زاهددوست در این دیدار اظهار داشت: افتخارات و مداومت انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهداست و همه قدردان جانفشانی شهیدان والامقام هستیم.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه اجر صبر و استقامت خانواده معظم شهدا، کمتر از اجر و پاداش خود شهیدان نیست گفت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر آنان حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا جان خود را در راه خدا، برای انقلاب و آرمان‌های نظام فدا کردند تا امروز عزت و سند آزادگی کشور رقم بخورد، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حمایت و پیگیری از این عزیزان وظیفه همه مسئولین است، زیرا آنان ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند.

امام جمعه خورموج نیز گفت: امروز اگر چه امام راحل و شهدا در بین ما نیستند، ولی یاد آنها برای ما زنده و نگاه به حرکت و فکر آنها لازم و ضروری است.

حجت اسلام زاهددوست تصریح کرد: خطی که برای انقلاب ترسیم کردند، خط عظمت اسلام و مسلمین در سراسر عالم بوده و شهادت در هشت سال تأثیرات بسیار زیادی برای تقویت نظام و ملت مسلمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha