شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
کد خبر: 1115272
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه کاکی به خدمات تخصصی سازمان بهزیستی در زمینه آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: از لحاظ اجتماعی و معنوی، بهزیستی با حمایتهای خود از افراد جامعه هدف و نیازمند، خدماتی شایان و خوب را ارائه می دهد که این امر نزد خداوند اجر معنوی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی پیش از ظهر امروز در دیدار رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از کارکنان خدوم بهزیستی اظهار داشت: بهزیستی در همه ابعاد به مردم محروم، معلولین و نیازمندان خدمات تخصصی ارائه می دهد.

امام جمعه کاکی در ادامه به خدمات تخصصی سازمان بهزیستی در زمینه آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: از لحاظ اجتماعی و معنوی، بهزیستی با حمایتهای خود از افراد جامعه هدف و نیازمند، خدماتی شایان و خوب را ارائه می دهد که این امر نزد خداوند اجر معنوی دارد.

حسین پور افزود: معلولین از خانواده خداوند هستند و نزد خدای باری تعالی بزرگ و بلند مرتبه هستند و ما مسئولین وظیفه داریم در این راستا به نحو احسن خدمات ارائه دهیم.

امام جمعه کاکی در پایان ضمن قدردانی از کارکنان مجموعه بهزیستی، پرسنل این مجموعه را مأموران خداوند در کره زمین خواند که به افراد توانخواه خدمت می کنند توصیف کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha