پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
وحید حیدری

حوزه/ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مؤسسات فرهنگی قدیمی جهت صدور مجوز فعالیت نسبت به ثبت و بارگذاری مدارک در سامانه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: موسسات فرهنگی قدیمی جهت صدور مجوز فعالیت نسبت به ثبت و بارگذاری مدارک در سامانه اقدام کنند.

وحید حیدری ادامه داد: با توجه به موسسات قدیمی در استان و ابلاغ دستورالعمل، مراکز فرهنگی فعال قدیمی باید در اسرع وقت و در مهلت قانونی نسبت نسبت به ثبت مدارک در سامانه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: مدیران مسئول می‌بایست جهت تکمیل پرونده به سامانه www.maraakez.ir مراجعه نمایند.

حیدری بیان کرد: نحوه بارگذاری مدارک موسسه در سامانه ذکر شده در قالب فایل آموزشی در آدرس Tmsh.farhang.gov.ir قابل مشاهده است.

وی افزود: چنانچه موسسه‌ای موفق به ثبت مدارک در سامانه نشود پروانه فعالیت آن مرکز فرهنگی ابطال خواهد شد.

حیدری عنوان کرد: این اقدام در راستای بروزرسانی مدارک و اطلاعات مؤسسه، صدور پروانه فعالیت از طریق سامانه و دسترسی به گزارش عملکرد مؤسسه می‌باشد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۵۸ موسسه فرهنگی چندمنظوره و تک‌منظوره در بخش‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی، سمینار، پژوهش و آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha