یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
دختران حاج قاسم

حوزه/ رویداد دو روزه دختران حاج قاسم با حضور و مشارکت بیش از ۲۰۰ نوجوان دختر در مجتمع فرهنگی نور قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،رویداد دو روزه دختران حاج قاسم با حضور دستیار رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، مدیران کل آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی استان قم و مشارکت بیش از ۲۰۰ نوجوان دختر در مجتمع فرهنگی نور آغاز شد.

حجت‌الاسلام حامد تقدیری دستیار رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در این مراسم، اظهار کرد: رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی در واقع، دوره تربیت فرماندهی جنگ واقعی جهاد تبیین است که در استان‌های کشور در حال اجراست.

وی با اشاره به حضور ۷ هزار نوجوان دختر در قرارگاه مرکزی دختران حاج قاسم، خطاب به نوجوانان شرکت‌کننده در این رویداد گفت: شما فرمانده میدان هستید که باید در فضای جهاد تبیین میدان‌داری کنید.

حجت‌الاسلام تقدیری با ابراز تأسف از اینکه استعدادها و توانمندی‌های برخی نوجوانان از طریق فضای مجازی منحرف می‌شود، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان، گام اول انقلاب را رقم زدند و در گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را فریضه واجب، قطعی و فوری می‎دانند، بنابراین دختران حاج قاسم باید در میدان جهاد تبیین نقش فرماندهی را ایفا کنند.

گفتنی است در رویداد دو روزه دختران حاج قاسم علاوه بر بحث و تبادل نظر در خصوص نقش اجتماعی دختران در انقلاب اسلامی و چگونگی فعالیت‌های اجتماعی اثرگذار، کارگاه بوم برگزار و در نهایت بوم‌های طراحی شده اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha