جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
کد خبر: 1115578
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
.

حوزه/ دبیر کل مجمع جهانی امت محمد (ص)، گفت: امروز غزه کربلاست و این راه زینب‌ها (س) و فاطمه‌ها (س) را می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام براتی دبیر کل مجمع جهانی امت محمد (ص) شب گذشته در تجمع بانوان برازجانی جهت همدردی با مادران فلسطینی، اظهار داشت: از خصوصیات حضرت فاطمه معصومه(س) روشن بینی و بصیرت ایشان بود که باعث شد ایشان در راه اعتلای کلمة الله و قیام در راه مبارزه و دفاع از ولایت با تبلیغ و جهاد تبیین، حق را نمایان کنند.

وی افزود: در خط امامت و ولایت، خواهران برای برادران علمداری می‌کنند و شیرمردانی می‌شوند که راه برادران شهیدشان را با ایثار، فداکاری، بصیرت و جهاد تبیین ادامه می‌دهند، آنگونه که حضرت فاطمه معصومه(س) همانند حضرت زینب(س) منزل به منزل از حقانیت امام عصر خود دفاع کردند.

حجت الاسلام براتی اظهار کرد: امروز غزه کربلاست و لذا این راه زینب‌ها(س) و فاطمه‌ها(س) را می‌خواهد.

دبیر کل مجمع جهانی امت محمد(ص)، با اشاره به خاطرات هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: غزه آینه‌ای از تصویر ایران است، چرا که غزه قصه مقاومت مردم ایران را خوانده و در امتداد راه در حال حرکت است و هر روز برای ایستادگی در برابر ظلم، صدها شهید تقدیم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز غزه شاهد معجزه بزرگ خداست و رزمندگان آن همانند رزمندگان ما در نبرد دفاع مقدس، یک شبه راه صد ساله را طی می‌کنند و عارف می‌شوند.

اکرم غیب الهی مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان نیز در این مراسم خطاب به مادران و بانوان فلسطینی، گفت: در شام شهادت حضرت معصومه(س) ما بانوان جمع شده‌ایم که بگوییم، ما همراه شما هستیم و برای حمایت از شما تمام قد ایستاده‌ایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha