یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
.

حوزه/ امام جمعه نظرآباد گفت: جنایت اخیر شکست تاکتیک مظلوم‌ نمایی رژیم اشغالگر قدس را تثبیت کرد و بار دیگر ثابت کرد این رژیم، خبیث‌ترین و جنایتکارترین رژیم در سطح نظام جهانی است و طوفان الاقصی نمایش عملی ما می‌توانیم به مظلومان جهان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به رویکرد دوگانه غرب اشاره کرد و اظهار داشت: از دید غرب جنگ هم مانند تروریسم خوب و بد دارد، جنگ روسیه علیه اوکراین از دید غرب بد است، اما جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه خوب است، این منطق قدرت و حقوق بشر غربی است.

وی در ادامه به جنایت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: جنایت اخیر شکست تاکتیک مظلوم‌ نمایی رژیم اشغالگر قدس را تثبیت کرد و بار دیگر ثابت کرد این رژیم، خبیث‌ترین و جنایتکارترین رژیم در سطح نظام جهانی است و طوفان الاقصی نمایش عملی ما می‌توانیم به مظلومان جهان است.

امام جمعه نظرآباد، افزود: شهدای امنیت، در حقیقت شهدای راه هدف خلقت و تحقق بزرگ‌ترین آرمان الهی یعنی حکومت الهی در زمین هستند.

وی در ادامه از اقدام فرماندار شهرستان نظرآباد تقدیر کرد و گفت: اقدام فرماندار شهرستان و مدیریت شهری نظرآباد در نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام شهدای غزه شایسته تجلیل است.

حجت الاسلام قادر محمدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:حضور مردم در انتخابات تیری در قلب و خاری در چشم دشمن است و مردم ما به فضل خدا با حضور گسترده در انتخابات ماه اسفند، بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

وی افزود: حال که طبق قانون جدید انتخابات فرصت بیشتری برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده، انتظار می‌رود بررسی صلاحیت‌ها به‌گونه‌ای صورت گیرد که دیگر فردی به‌دلیل شناخت ناکافی حق انتخاباتی‌اش با تصمیم عدم احراز، سلب نشود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha