یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
نماز جمعه بوشهر

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر بیان داشت: اسرائیل چنان ضربه محکمی از سربازان مجاهدین فلسطینی خورده است که هیچ وقت تا الآن هم رژیم غاصب نتوانسته ابتکار عمل را در دست بگیرد و این حملاتی که به غزه می کند کور است و هدفمند نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، امام جمعه موقت بوشهر، در خطبه های نماز جمعه گفت: مسئله مهم و پیش روی امروز جهان مسئله فلسطین و مظلومیت این مردم است. قصه فلسطین را رهبر معظم انقلاب در فرمایش اخیرشان دو رو و دو صحنه را تأکید کردند. یک صحنه مظلومیت است و یک صحنه اقتدار.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: صحنه مظلومیت همین صحنه های جان سوزی است که ما از طریق خبر و صفحه تلویزیون داریم مشاهده می کنیم، حملات ددمنشانه و وحشیگری های رژیم غاصب به این مردم بی پناه و کشتار کودکان؛ از این هفت هزار شهید غزه بیش از سه هزار نفر کودکان بی دفاع هستند، کودکانی که نمی توانند از خود دفاع کنند، برخی توان فرار و مقاومت ندارند.

وی ادامه داد: ناله این کودکان بدون سرپرست، بدون پدر، بدون مادر، ناله مادران، اینها دل هر انسانی را به درد می آورد و جان سوز است و قلب ها شکسته می شود. خانواده ای نگاه می کند که یک لحظه همه هستی او از بین می رود، همه اعضای خانواده در یک لحظه به خاک و خون کشیده می شود، این صحنه های رقت باری است و دنیا دارد نظاره می کند.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه این صحنه ها، صحنه های مظلومیت است گفت: اما یک صحنه، صحنه اقتدار است، پیروزی های این ملت در تحریم مطلق، پیروزی های الهی و شگفت انگیز، بی سابقه بوده و این ها صحنه های اقتدار است که هر دو را باید با هم دید.

وی بیان داشت: صحنه های اقتدار این گونه است که مقام معظم رهبری همان روزهای اول فرمودند چنان ضربه ای خورد این رژیم منحوس غاصب چه از نظر امنیتی و چه از نظر نظامی، چه از مسائل دیگر که اسرائیل غاصب دیگر اسرائیل سابق نخواهد شد و این اقتدار مردمی است که ده ها سال تحت شدید ترین تحریم ها، تحریم آب، تحریم دارو و غذا دارند زندگی می کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: عبور از موانع و دیوار اسرائیل کار عجیب و غریبی بود که توسط نیروهای مقاومت صورت گرفت.

وی بیان داشت: اسرائیل چنان ضربه محکمی از سربازان مجاهدین فلسطینی خورده است که هیچ وقت تا الآن هم رژیم غاصب نتوانسته ابتکار عمل را در دست بگیرد و این حملاتی که به غزه می کند کور است و هدفمند نیست.

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی چون می خواهد کم نیاورد و چیزی در صحنه داشته باشد و قدرت خود را مثلاً به رخ بکشد چنین کشتاری را از مردم می گیرد اما ابتکار عمل دست فلسطین و مبارزان غزه است و این یکی از اقتدارهایی بود که شاهدش بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha