سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
افزوغ

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه به دنبال بیدار سازی مردم منطقه در مسئله فلسطین هستیم، گفت: همه با همه دنبال بیداری ملت ها باشیم که در این بین اولویت جمهوری اسلامی ورود راهبردی و آگاهی بخشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شب گذشته در ویژه برنامه "سه شنبه‌های مقاومت" در جوار گلزار شهدای آبپخش، اظهار داشت: آنچه در جامعه جهانی می‌بینیم بیدار شدن بشریت به‌واسطه این ظلم مضاعف است و ایستادگی مردم غزه تصویر بیدارسازی حداکثری جهان را رقم زده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه به‌دنبال بیدار سازی مردم منطقه در مساله فلسطین هستیم، افزود: همه با همه دنبال بیداری ملت‌ها باشیم و اولویت جمهوری اسلامی ورود راهبردی و آگاهی بخشی است.

افروغ ابراز کرد: آنچه منتظر آن هستیم، بیداری ملت‌ها است و به وضوح می‌بینیم که شعار مرگ بر اسرائیل در دنیا فراگیر شده و امروز به‌معنای واقعی کلمه مفهوم راه قدس از کربلا می‌گذرد را شاهدیم، لذا اربعین سال آینده می‌تواند متفاوت باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: شک نداریم وعده نابودی اسرائیل محقق می‌شود و امام خامنه‌ای فرمودند ۲۵ سال دیگر چیزی به نام رژیم صهیونیستی بر کره خاکی نداریم.

وی بیان کرد: تکلیف امروز ما حضور میدانی و در صحنه بودن به صورت مجازی و حقیقی و استفاده از هنر برای بیان واقعیت‌ها است، بنابراین باید در این میدان حاضر باشیم و هر کمکی می‌توانیم انجام دهیم که حتما نتیجه خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha