جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با صدور بیانیه ای ضمن دعوت همگان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اعلام داشت: در این راهپیمایی اوج خشم و انزجار خود را از جنایات صهیونیست ها به دنیا نشان خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه متن بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم به این شرح است:
"بسم الله القاصم الجبارین"
وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّی لا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَ یَکُونَ الدِّینُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلا عُدْوانَ إِلَّا عَلَی الظَّالِمِینَ‌(۱۹۳بقره)
۱۳ آبان، نماد تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است. این روز در تاریخ کشورمان یادآور حوادثی است که هریک به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا علیرغم نقشه‌های شوم دشمنان تأثیرگذار شد.
۱۳ آبان و روز ملی استکبارستیزی، امسال می‌تواند به یک روز بین‌المللی تبدیل شود، در روزهایی که گذشت شاهد جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و کشتار گسترده انسان‌های بی‌گناه بسیاری به ویژه انبوهی از غیرنظامیان اعم از زنان و کودکان بی‌پناه بودیم که صدای هر انسان آزاده و آزادی‌خواه را گوشه گوشه جهان علیه این جنایات ددمنشانه بلند کرد.جنایات ده‌ها ساله رژیم کودک‌کش صهیونیستی با پشتیبانی آمریکای جنایتکار و دیگر حامیان آن در فلسطین اشغالی این روزها به اوج خود رسیده و بر تمام ملت‌های آزاده دنیا روشن شده خصومت دولت‌های مستکبر تنها به جمهوری اسلامی ایران اختصاص نداشته، هر کجا که منافع آنان اقتضا نماید، با برداشتن نقاب دروغین حمایت از حقوق بشر، بی شرمانه به کشتار و نسل‌کشی علیه مردم غیرنظامی و کودکان بی‌گناه دست می‌زنند و امروز در قضیه فلسطین، آمریکا شریک جرم قطعی جنایت‌کاران است، در این جنایات، دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران، داخل شده و آلوده است.
در روزهایی که اسرائیل با مدیریت آمریکای جنایت‌کار و دیگر دولت‌های غربی مشغول نسل‌کشی در غزه هست، مردم مقتدر و مظلوم غزه ایستادگی کرده‌اند و حیثیت نداشته رژیم کودک کش اسرائیل را بر باد داده‌اند.
امروز وقت آن فرارسیده است که دولت‌های اسلامی همچون آحاد امت مسلمان و همه ملت‌های آزاداندیش جهان، متوجه این حقیقت روشن گردندکه حضور آمریکا و متحدان آن در هیچ نقطه‌ای از جهان، حاصلی جز شرارت، جنگ‌افروزی و فتنه‌گری نداشته است و همگی باید قاطعانه در جهت اخراج دولت‌های مستکبر از منطقه و سرزمین‌های اسلامی گام بردارند و بدانند که نابودی اسرائیل نزدیک بوده و قدس آزاد خواهد شد و دنیای آینده دنیای فلسطین خواهد بود.
رژیم غاصب و کودک کش وجنایکار کار آمریکا و اسرائیل بداند،همانطور که مسلمانان وگروههای مقاومت منطقه دربرابر مسلمانان مصداق رحماء بینهم هستند در برابر دشمنان مصداق اشداء علی الکفار خواهند بود
سیزدهم آبان ماه امسال ،بستری دیگر جهت اعلام انزجار ومحکومیت مجدد تمامی مستکبران و معاندان وهمچنین تجدید بیعت باولایت،کودکان وزنان غزه و تمامی گروههای مقاومت خواهدبود.
در چنین شرایطی لازم است که ملت ایران اسلامی همچون همیشه در صحنه حمایت از جبهه مقاومت اسلامی حضور پیدا کند تا قوت قلبی برای رزمندگان اسلام در تمامی جبهه‌های نبرد با استکبار جهانی باشد ، چراکه خیزش مردم انقلابی ایران اسلامی در روز ۱۳ آبان حمایت قاطع از مردم فلسطین و نمایش اوج انزجار و نفرت از جنایات رژیم صهیونیستی خواهد بود.
سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام ضمن محکومیت جنایت های رژیم غاصب اسرائیل و حمایت های دولت آمریکا ازتمامی مردم ایران بویژه طلاب و بسیجیان جهت حضور هرچه پرشورتردر یوم الله سیزدهم آبان ماه دعوت مینماید.
من الله توفیق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha