سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: رژیم غاصب در یک بازی باخت باخت عملا قافیه جنگ را باخته است و تنها روی راه پیش رو را گسترش جنایات و نسل‌کشی مردم بی‌پناه و شجاع غزه می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه جم با بیان اینکه غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است، گفت: سخنان اخیر سیدحسن نصرالله هشدار صریحی به رژیم اشغالگر قدس بود.

امام جمعه جم ادامه داد: خطوط قرمز جبهه مقاومت در سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به‌صورتی آشکار مطرح شده است، یکی پایان جنگ و دیگری پیروزی حماس در غزه.

وی به راهبردهای حکیمانه مقاومت فلسطین در جنگ اراده‌ها علیه صهیونیسم پرداخت و گفت: افسانه شکست ناپذیری اسرائیل برای همیشه در هم شکست و هویت طوفان‌الاقصی فلسطینی ماند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به وضعیت مقاومت بیان داشت: درگیرسازی صهیونیست‌ها در شمال و جنوب فلسطین با حزب‌ الله و انصارالله یمن با حفظ ابهام در واکنش و تحلیل‌ناپذیری برای دشمن و از جهتی فشار بر آمریکا به‌عنوان اتاق طراحی و فرماندهی صهیونیست‌ها با محوریت مقاومت سوریه، عراق و یمن اقدام راهبردی مقاومت است.

امام جمعه جم بیداری امت اسلامی و مردم غرب از دیگر اهداف مقاومت عنوان کرد و گفت: حالا هدف مقاومت ستون اقتصادی اشغالگران است. بستن راه صدور نفت و ارزاق به سرزمین‌های اشغالی توسط دولت‌های اسلامی یکی دیگر از اهداف است.

وی افزود: رژیم غاصب در یک بازی باخت باخت عملا قافیه جنگ را باخته است و تنها روی راه پیش رو را گسترش جنایات و نسل‌کشی مردم بی‌پناه و شجاع غزه می داند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha