چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
ساوه

حوزه/ استاد مدرسه علمیه الهیه ساوه با بیان اینکه از شروع تمدن تا کنون، کتاب در هر زمان مورد توجه بوده است، گفت: حتی اطلاعات تکنولوژی هم برگرفته از کتاب هاست و در کشورهای در حال توسعه همچنان انتشار کتاب نقش مهمی در رشد فرهنگی جامعه آن‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز خانم اقدس صفری از اساتید مدرسه علمیه الهیه ساوه در خصوص اهمیت و نقش کتابخوانی، اظهار داشت: اسلام پرچمدار کتابخوانی است و خداوند معجزه پیامبر گرامی اسلام را کتاب قرار داده که در آن اهمیت زیادی به کتاب، کتابت و مکتوب داده شده است.

وی با بیان اینکه از شروع تمدن تا کنون، کتاب در هر زمان مورد توجه بوده است، خاطرنشان کرد: حتی اطلاعات تکنولوژی هم برگرفته از کتاب هاست و در کشورهای در حال توسعه همچنان انتشار کتاب نقش مهمی در رشد فرهنگی جامعه آن‌ها دارد.

صفری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت کتابخوانی، گفت: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، کتابخوانی باید مثل خوردن و خوابیدن و سایر کارهای روزانه در زندگی مردم وارد شود و کتابخوانی جزء روشن زندگی شود.

وی با معرفی کتاب "من و کتاب" که از مجموعه گفتارهای مقام معظم رهبری پیرامون کتاب و کتابخوانی است به بیان چکیده‌ای از فصل‌های کتاب پرداخت.

توجه به کتاب نقش مهمی در کشورهای در حال پیشرفت دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha