جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
کد خبر: 1119655
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تأکید بر لزوم انتخاب اصلح از سوی مردم در انتخابات پیش رو، گفت: شایسته سالاری کاستی‌ها را از بین می‌برد و موجب سربلندی مردم و جامعه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، به تدابیر، تلاش و جهاد مخلصانه دولت سیزدهم برای کاهش مشکلات جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: باید در هر استانی از تواناترین، کارآمدترین و شایسته ترین‌ها در هر مجموعه استفاده شود تا شاهد رشد و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه شایسته سالاری هنوز در استان محقق نشده است، افزود: نیازمند همت والای مردم برای انتخاب اصلح ترین‌ها در همه عرصه‌ها هستیم.

امام‌ جمعه خرم آباد، با تأکید بر لزوم انتخاب اصلح از سوی مردم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: شایسته سالاری کاستی‌ها را از بین می‌برد و موجب سربلندی مردم و جامعه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: بخشی از این شایسته سالاری دست شما مردم است و این مهم هنگامی اتفاق می‌افتد که پای صندوق رأی می‌روید تا فرد شایسته را انتخاب کنید، البته مراقب باشید تا انتخاب شما قومی و قبیله‌ای نباشد.

وی تعداد صنایع راکد استان را رقم بالایی عنوان کرد و یادآور شد: اگر این معضل حل شود و این صنایع راکد شروع به کار و تولید کنند، بخش بزرگی از مشکل اشتغال جوانان استان هم رفع خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجیان همیشه آماده اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و مصداق بارز ایثار و از خودگذشتگی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: پرستاران، تمام وقت برای کمک به بیماران، درد و ناله بیمار را تحمل می‌کنند و ایثار و خدمت خالصانه خود را در دوران ویروس منحوس کرونا نشان دادند.

وی به تداوم کشتار مردم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم به‌راحتی کودکان و زنان را بدون هیچ گناهی به شهادت می‌رساند و ما برای مقاومت این ملت مظلوم بی‌گناه دعای موفقیت داریم.

در پایان خطبه‌های نماز جمعه، از خانواده‌های شهیدان محسن سکوند و اسکندرنیازی تجلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha