چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت‌الاسلام علیزاده

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیزاده گفت: یکی از مصادیق جهاد تبیین شناساندن و معرفی، زحمات و خدمات و  تلاش های شبانه روزی جوانان در عرصه پیشرفت و توسعه کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیزاده مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: اردوی راهیان پیشرفت برکات فراوانی برای طلاب و حوزه های علمیه دارد تا بدانند نیروهای جوان و جهادی ما در حالت تحریم چه شاهکارهای بزرگی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده اند.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق جهاد تبیین شناساندن و معرفی، زحمات و خدمات و تلاش های شبانه روزی جوانان در عرصه پیشرفت و توسعه کشور است، افزود : ثمرات این اقدامات و دستاوردها نه تنها به دانش آموزان و دانشگاهیان بلکه باید به همه اقشار مختلف جامعه معرفی شود.

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه بیان کرد: دامنه اردوی راهیان پیشرفت باید گسترش یابد و منحصر به قشر یا مخاطبین خاص نباشد و کسبه و بازاریان و سایر افراد جامعه باید از نزدیک شاهد این همه پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی، جوانان غیور و با ایمان در شرایط سخت و دشوار تحریم های ظالمانه و انواع توطئه ها توانستند کارهای ارزشمندی را رقم بزنند که دنیا در مقابل آنها سر تعظیم فرود آورد.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت برکاتی هم برای حوزه علمیه هرمزگان و هم سایر استان های که در این اردو شرکت می کنند دارد و با فرصت های تبلیغی و ظرفیت های دو طرف آشنا خواهند شد.

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه اظهار کرد: ادامه و استمرار اردوی راهیان پیشرفت برکات بی نظیری برای مبلغین به همراه خواهد داشت تا دستاوردهای نظام اسلامی را به جامعه هدف معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha