یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی با بیان‌ اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نباید مختص به هفته کتاب باشد، گفت: لزوم توجه دادن کودکان و نوجوانان به خواندن کتاب‌های فاخر و ارزشمند مشاهیر ایرانی و آشنایی آنان با فرهنگ و تمدن ایران زمین می‌تواند در مصون ماندن آنها در برابر هجمه‌های رسانه دشمن تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی امام جمعه جم به همراه مسئول ستاد نماز جمعه، امروز از کتابخانه های عمومی مجتمع مسکونی پارس جم بازدید کرد.

امام جمعه جم در این بازدید ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: یکی از وظایف و رسالت‌های مهم و تأثیرگذار متولیان فرهنگی، ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و تسهیل امر مطالعه برای علاقه‌مندان است.

حجت الاسلام محمدی با بیان‌ اینکه اهتمام به کتاب و توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نباید مختص به هفته کتاب باشد، گفت: لزوم توجه دادن کودکان و نوجوانان به خواندن کتاب‌های فاخر و ارزشمند مشاهیر ایرانی و آشنایی آنان با فرهنگ و تمدن ایران زمین می‌تواند در مصون ماندن آنها در برابر هجمه‌های رسانه دشمن تأثیرگذار باشد.

امام جمعه جم ضمن بازدید از کتابخانه های عمومی، مرجع و کودک و نوجوان فرهنگسرای توحید گفت: گنجینه کتاب بسیار خوبی گردآوری شده که حاصل تلاش مدیران این مجتمع می‌باشد و باید به عموم معرفی شود.

در این بازدید که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد، محمدی مدیر اجرایی، علیرضا جهانگیری زاده مسئول روابط عمومی، حجت‌الاسلام رضایی مشاور مدیر اجرایی نیز حضور داشتند.

بیش از ۶۰ هزار جلد کتاب در این کتابخانه وجود دارد و عضویت برای عموم شهروندان آزاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha