یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: یکی از اصول اساسی در اسلام اصل امامت و ولایت است که حرکت امت اسلامی را نظام مند و منسجم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه جزیره خارگ امشب در مسجد ولیعصر(عج) با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با تأکید بر اهمیت درس آموزی از مکتب فاطمی، اظهار داشت: از اصول اساسی در اسلام، اصل امامت و ولایت است که حرکت امت اسلامی را نظام‌مند و منسجم خواهد کرد.

امام جمعه خارگ افزود: ارکان اساسی نظام، ولایت، امام، مردم و مکتب است که امام و مکتب در جهت رشد آگاهی مردم تلاش در جهت هدایت‌گری دارند.

وی تصریح کرد: دوران شکوهمند تمدن اسلامی در قرون دوم تا چهارم با آن همه پیشرفت اما به‌علت دور بودن از این اصل گاهی همراه با فساد بوده و امروز نیز حکایت غرب با آن همه تکنولوژی عاری از انسانیت و مفاهیم مقدس دینی است که بر گردن یک سیاه پوست زانو می‌گذارد و او را از بین می‌برد.

حجت‌الاسلام کارگر با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، اظهار کرد: از سازمان‌های بین المللی ساخته شده دست کفار، انتظار حمایت از مظلومان را نباید داشت زیرا آنها ذیل ولایت طاغوت تعریف می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha