شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
حجت‌الاسلام شریفی

حوزه / حجت‌الاسلام شریفی گفت: از مهمترین راه‌های مبارزه با جنگ شناختی تلاش برای رفع چالش‌های اقتصادی موجود در زندگی مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: در جنگ شناختی اعتقادات، نگرش‌ها و رفتار نخبگان و عامه جامعه هدف قرار می‌گیرد.

وی افزود: از اهداف جنگ شناختی این است که ایمان را از بین ببرند، امید را تضعیف کنند، «ما نمی‌توانیم» را القا کنند، القای ناکارآمدی و اطلاعات و اخبار گمراه کننده را تزریق کنند.

امام جمعه بندر لنگه بیان کرد: یکی از مهمترین راه‌های مبارزه با جنگ شناختی تلاش برای رفع چالش‌های اقتصادی موجود در زندگی مردم است، دشمن به دلیل مشکلات موجود امیدوار است.

حجت‌الاسلام شریفی ادامه داد: با رفع مشکلات اقتصادی، گره‌گشایی در جامعه اتفاق می‌افتاد و با این اصل راهبردی، دشمن در جنگ شناختی شکست می‌خورد.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت آیت الله مدرس، اظهار کرد: مجلس تراز جمهوری اسلامی باید مجلس مدرس محور و نمایندگان آن متدین، کارآمد، دلسوز و شجاع باشند.

امام جمعه بندرلنگه عنوان کرد: این ویژگی‌ها نمایندگان را از بی‌دینی و بی‌تقوایی دور و آنها را به انسانی که به وظایف و تکالیف خود به خوبی آشنا است و انجام می‌دهد و وام دار ثروتمندان و قدرتمندان نیست و به طبقات محروم جامعه توجه ویژه‌ای دارد تبدیل می‌کند.

حجت‌الاسلام شریفی اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی دانشجویان طبقه پیشرو، پیشاهنگ و زبده اجتماع هستند و باید در سازندگی آینده و ترسیم حرکت عمومی جامعه بیش از جاهای دیگر نقش و اثر داشته باشند.

وی یادآور شد: این تاثیر با دو عامل تحقق پیدا می‌کند، اول خوب درس بخوانند و علم بیاموزند و دوم باید دانشگاه و دانشجو از جهت فکری و سیاسی انقلابی باشد، انقلابی فکر کند، انقلابی تحصیل کند و انقلابی عمل کند.

امام جمعه بندرلنگه خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی سنگین ترین شکست تاریخ ۷۵ ساله رژیم جعلی صهیونیستی بود که شکست غیر قابل ترمیمی را به صهیونیست‌ها و حامیان آنها تحمیل کرد، طوفان الاقصی علاوه بر نشان دادن ضعف قدرت رژیم پوشالی و بی آبرو کردن فرهنگ، تمدن، حقوق بشر و دموکراسی غربی، نقشه آمریکا برای تشکیل خاورمیانه جدید را به کلی ناکام کرد و جغرافیای سیاسی منطقه به نفع مقاومت در حال شکل گیری است که آمریکا زدایی خصوصیت اصلی نقشه جدید است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha