شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
طلاب مدرسه علمیه کامیاران

حوزه/ تجمع طلاب و روحانیون شهرستان کامیاران در حمایت از عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم سفاک اسراییل برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، تجمع طلاب و روحانیون کامیاران در حمایت از عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم سفاک اسراییل امروز در مدرسه عملیه امام باقر(ع) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمد زارعی امام جمعه شهرستان کامیاران ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی، اظهار داشت: این عملیات ۲ نکته مهم را برای همه ما روشن ساخت، اولین نکته این بود که وعده الهی درباره از بین رفتن ظلم و جور در حال تحقق یافتن می‌باشد.

وی افزود: نکته دیگری که باید از عملیات «طوفان الاقصی» یاد بگیریم این است که هیمنه دروغین اسرائیل غاصب برای همه جهانیان هویدا شد و دیدیم که مقاومت ملت فلسطین، رژیم غاصب و اشغالگر را چگونه تحقیر و کوچک کرد.

حجت الاسلام زارعی گفت: از سوی دیگر عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی قدرت جبهه مقاومت علیه اشغالگران قدس را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه کامیاران خاطرنشان کرد: همه ما به همراه مردم انقلابی ایران، منتظر اشاره رهبر معظم انقلاب هستیم که برای همیشه اسرائیل را نابود نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha