سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
امام جمعه خلخال
خطیب نماز جمعه خلخال

حوزه/حجت‌الاسلام قارداشپور: دژخیمان صهیونیستی در این فکر بودند که مقاومت مردم غزه و حماس را در هم بشکنند ولی با گذشت بیش از ۵۰ روز معلوم شد این رژیم غاصب توان مقابله با حماس را ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام محمد ظاهر قارداشپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه، گفت: ظلم و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه به حدی رسیده است که تمام مردم دنیا از آمریکا و رژیم غاصب نفرت دارند.

وی افزود: دژخیمان صهیونیستی در این فکر بودند که می توانند مقاومت مردم غزه و حماس را در هم بشکنند ولی با گذشت بیش از ۵۰ روز معلوم شد این رژیم غاصب توان مقابله با حماس را ندارد.

وی در وصف مقاومت حماس گفت: همین جمله در وصف شجاعت حماس بس است که این نیروی غالب توانست گنبد آهنین و تفکر صهیونیستی را در هم بکشند.

تشریح مقام ملکوتی حضرت زهرا (س)

حجت الاسلام قارداشپور در بخش دیگری از خطبه های خود با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: باید مقام ملکوتی حضرت زهرا (س) درک شود و فضیلت بزرگ امروز زنان جامعه ما پیروی از فرمایشات گهربار آن حضرت برای زندگی بهتر است.

انتظار جامعه اسلامی از نمایندگان مجلس

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس، گفت: انتظار جامعه اسلامی امروز از کسانی که به عنوان نماینده مجلس هستند این است که مطالبات مردم پیگیری شود.

حجت الاسلام قارداشپور با اشاره به روز گرامیداشت معلولان اظهار کرد: معلولیت محدودیت نیست و باید جامعه این قشر از عزیزان را که معلول هستند تکریم کنند و احترام آنان در جامعه حفظ شود و توجه مسئولان امر به حل مشکلات معلولان لازم و ضروری است.

۱۶ آذر روز روشنگری

وی در پایان به روز ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره و با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانشجو، گفت: روز دانشجو روز روشنگری است و این قشر در حقیقت استکبار ستیز و روح دفاع از انقلاب اسلامی در ریشه خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha