پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1122726
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
یادواره شهدیا شهر جم

حوزه/ یادواره شهدای سرافراز بخش مرکزی محله‌ خواجه احمدی با حضور گسترده مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر جم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با ایام شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س)، یادواره ۹ شهید سرافراز بخش مرکزی (محله‌ خواجه احمدی) با حضور امام جمعه جم و دیگر مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و اقشار مختلف مردم، همراه با سخنرانی و روایتگری میهمان ویژه مراسم، سرتیپ پاسدار سعید جوانی از جانبازان دوران دفاع مقدس شب گذشته در مصلای شهر جم برگزار شد.

سردار جوانی با اشاره به دستاوردهای خون شهدا، با تأکید بر لزوم الگوگیری از راه شهدا، اظهار داشت: دو دستاورد مهم خون شهدا برای انقلاب اسلامی را می‌توان ابتدا عبور از بحران‌ها و رفع گرفتاری‌ها و در مرحله دوم الگو شدن جذاب برای رشد و کمال فردی و اجتماعی در سطح جامعه دانست.

وی افزود: به برکت خون شهدا علاوه بر آنکه ما امروز یک قدرت جهانی هستیم، نیروهایی همانند حماس و جهاد اسلامی نیز با الگوگیری از شهدای ما در برابر جنایتکاران ایستاده‌اند.

سردار جوانی، به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی پس از این عملیات دیگر نمی‌تواند مثل گذشته تنها حمله کننده باشد، حالا آنها می‌دانند که همیشه مورد حمله مقاومت خواهند بود.

گفتنی است این یادواره شهدا به‌همت پایگاه مقاومت بسیج ابوذر غفاری محله‌ خواجه احمدی و حضور پرشور طلاب بسیجی مدرسه علمیه خواهران جم برگزار شد و از خانواده‌های معظم شهدای این محله تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha