یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 1123138
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
پوستر کتاب«الاسناد» اسناد و آثار روحانیت استان بوشهر

حوزه/ در آیینی از پوستر کتاب «الاسناد» شامل اسناد و آثار روحانیت استان بوشهر در طول تاریخ، نوشته حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران، دانشگاهیان و مسئولان استانی و شهرستانی و نیز سلیم المنتصر رابط انصار الله یمن در جبهه مقاومت در مصلی جمعه بوشهر برگزار شد.

در این برنامه از پوستر کتاب «الاسناد»، اسناد و آثار روحانیت استان بوشهر در طول تاریخ نوشته حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش حوزه، در حاشیه نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) طومار حقوقی در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع حقوق بشری توسط مردم به امضا رسید.

گفتنی است نمایشگاه عکس تاریخ علمای استان بوشهر نیز در کنگره برپا شده بود و مورد بازدید عموم مردم قرار گرفت.

در پایان نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) از ۱۵ اثر برتر و ۱۵ اثر شایسته تقدیر با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha