سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ |۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 11, 2024
سیاسی اجتماعی

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه گفت: طلاب و روحانیون مردم را به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین رضا زاده مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور، امروز در نشستی با مدیر و معاونان حوزه علمیه لرستان که در محل مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: طلاب و روحانیون با همت جهادی و انقلابی در راستای ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه تلاش کنند و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در حوزه های مختلف برای مردم تبیین و تشریح کنند.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه نقش مهمی در تعمیق بنیه معنوی و انقلابی مردم در جامعه دارند، افزود: طلاب، اساتید و روحانیون با نیاز سنجی سیاسی اجتماعی در مناطق مختلف برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه با اشاره به ظرفیت‌های بالای حوزه و روحانیت در حل مشکلات جامعه، بیان داشت: حوزه های علمیه می‌توانند کنشگری خوبی در جامعه داشته باشند و نقش آنان در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

رضازاده با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

وی از طلاب، روحانیون و خواهران و برادران مبلغ دینی و فرهنگی استان لرستان خواست با بیان برکات شرکت در انتخابات، مردم را به حضور پرشور در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح دعوت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان هم در این نشست از برنامه ریزی های منسجم و هدفمند حوزه های علمیه استان برای تبلیغ در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات خبر داد و گفت: مبلغان در منابر مردم را به حضور پرشور در انتخابات پیش رو دعوت و معیارهای انتخاب اصلح را نیز برای مردم بیان و تشریح می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha