یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
علیرضا رحیمی مدیرکل جدید آموزش و پرورش

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه نگاه و امید اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلام به جوانان و نوجوانان است، گفت: بیانیه گام دوم باید در جامعه جریان‌سازی شود و تمام اقشار باید از آن فهم مشترک داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا رحیمی در اجلاسیه سراسری طلاب و روحانیون مدیر در آموزش و پرورش که در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، اضافه کرد: آموزش و پرورش پس از کرونا با سختی‌های بسیاری مواجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته، قم رتبه‌های متعدد کشوری را به دست آورده است، مطرح کرد: برای نخستین مرتبه استان قم در رشته علوم انسانی رتبه نخست و در رشته ریاضی فیزیک رتبه سوم را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه تلاش کردیم بحث مشارکت که در سند تحول به آن تاکید شده است را احیا کنیم، عنوان کرد: در آموزش و پرورش استان قم زمینه‌سازی شده است که از ظرفیت تمام دلسوزان بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه مردمی‌کردن آموزش و پرورش یکی از سیاست‌های کلان ریاست جمهور است، خاطرنشان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم در این مسیر گام برداشته است.

رحیمی با بیان اینکه نگاه و امید اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلام به جوانان و نوجوانان است، تصریح کرد: بیانیه گام دوم باید در جامعه جریان‌سازی شود و تمام اقشار باید از آن فهم مشترک داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha