دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تبریز

فرمانده سپاه تبریز گفت: شهدا همیشه حاضر بر اعمال ما بوده و این وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سرهنگ عبدالله شادی فرمانده سپاه تبریز امروز در یادواره شهدای مدافع امنیت پایگاه شهید تصمیمی محله دانشسرا، گفت: این شهدا که از جمله فرهیختگان و نوابغ علمی، معرفتی و دینی جامعه بودند برای برقراری امنیت، مبارزه با اغتشاشگران را بر سکوت و بی توجهی ترجیح دادند و در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهدا همیشه حاضر بر اعمال ما بوده و این وعده الهی است اظهار کرد: بر همین اساس زندگی، راه و رسم رفتار و کردار شهدا باید همواره الگو و سرمشق ما برای زندگی فردی و اجتماعی باشد.

شادی ادامه داد: بر همین مبنا رسالت و مسئولیت های بسیار بزرگ و خطیر بر گردن آحاد جامعه به خصوص مدیران و مسئولان در رده های مختلف وجود دارد که اگر در این زمینه هوشیار نبوده و بصیرت لازم را نداشته باشیم، بدون تردید روزهای ناگواری در پیش خواهیم داشت.

وی خدمت بی منت و صادقانه را از ماموریت های مهم مدیران جامعه اسلامی دانست و با تاکید بر اینکه باید فرهنگ جهادی در این مسیر جاری و ساری شود، یادآور شد: با توجه به هجمه های بسیار سنگین و بی وقفه فرهنگی علیه اسلام و انقلاب و تلاش بیگانگان برای ایجاد جدایی بین مردم و دولت، تلاش برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه تبریز از آذربایجان به عنوان مدافع راستین و دائمی ارزش های دینی و انقلابی در کشور یاد کرد و گفت: تقدیم ۱۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ادامه همین مسیر در دفاع از حرم آل الله و نیز امنیت کشور نشانه ای بارز و برجسته از نقش تاثیرگذار این خطه در دفاع از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: امروز ما در مسیری قرار گرفته ایم که امام حسین (ع) آن را شروع و ان شاءالله مهدی موعود (عج) آن را به پایان خواهد رساند.

در این یادواره از خانواده های شهدای مدافع امنیت "حسین اوجاقی" و " امیر حسین پور" تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha